Rabu, 16 November 2011

'macam2 ragam ada'

sergah!
Hello huhuhu,ta ta ti ti tu tu...
Ari ni Hani pergi sekolah sebab nak ambil duit..Tak lah sronok sangat pun dapat duit,biasa2 jep (tanda bersyukur)...Bila smpai punyalah RAMAI manusia yang ada..ish3''itulah pasal duit jerk mesti ramai,pasal ramai jerk mesti ada duit!mmm''' Bila sampai sana jerk beratur memanjang & macam2 ragam ada :-
  • memotong barisan "ish3!!jgn ikut" 
  • berebut-rebut "apa nak jdi,,tak sabo betul" 
  • marah sana,marah sini bab lmbt sgt "sabo separuh dari iman"
  • ada yg cool jerk sprti my mom n I "bagozz2..cntohilah mereka,huhuhu"
  • yang paling kelakarnya macam nak tido pon ada "tpi tak pastilah,mungkin tak cukup tido agaknya"  
=> itulah nak senaraikan lagi sebenarnya, tepi terlalu banyak lah sampai tak berapa nak ingat..memang macam2 ragam kan manusia ni...Oklah bubye...


~ Tq,Kerana Sudi Membaca ! Like Kalau Suka ! ~

2 budak tercomel..:

Nurul Atiqah berkata...

Hanani , buad kan aku SHOUTBOX . bule ? Erkkk . Hikhokk .

Si GaDis Chomel berkata...

bley jerk,nnti kau bgi yahoo mail kau dkt msj fb aq,ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Glitter Pink Cute Bow Tie Ribbon